Nyss inscannat...

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och scannat in lite kort jag gjort. Egentligen har jag hittills inte varit en kortmänniska, men jag har fallit för frestelsen att köpa fler och fler stämplar. Kan ju inte låta bli de underbara stämplarna från Wipper Snapper Design. Jag har även fallit för promarkerpennorna och ett set med polychromospennor (12 st) som jag använder när jag färglägger stämplarna + det luktfria thinnern (MCP-teknik). Jag är under upplärningsfas när det gäller det här med kort, men det tar sig.
image22

Att det är inscannat gör väl att alla färger inte kommer till sin rättvisa. Vet inte om det syns glittret jag har lagt på blommorna. Sen har jag lagt tredelack också på alla "prickar" på muffinsen samt "prickarna" och blomman på hatten.

image23


image24

Mycket papper som man köper bara MÅSTE man ha och Sassafrass papper "Infatuation" var ett sådant papper. Blev förälskad i det när jag såg det första gången. Klippte ut lite extra moln och klistrade på dessa med distanskuddar. Likaså under de tredelackade ballongerna har jag satt distanskuddar.

Nu måste ni ju bara hålla med mig om att dessa stämplar är urgulliga.

Håller faktiskt på med ett kort till, men det ligger för torkning av tredelack. Har upptäckt att det är också något jag gillar.

Kram för denna gång


Kommentarer
Postat av: SnufsanGirl

Gillar verkligen kortet med molnen på! Nu har jag också skaffat mig en blogg...

2008-05-04 @ 15:48:10
URL: http://snufsangirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0