Idag jobb...

Idag har jag jobbat, puhh... man är alldeles slut i pannan efter en sån arbetsdag. Inte har man suttit mycket... irrat runt ikring för att försöka få lite ordning på det hela. Men... i stort sett så har det varit en bra arbetsdag, även om det var mycket att göra.

I helgen har jag ju hunnit med att pyssla lite och fått klart den sista sidan om Johans student. Så här blev denna:

image16

Under rosen har jag satt en dold journaling, så är ni nyfiken får ni komma hem till mig och läsa... I övrigt har jag använt vit cardstock, som jag köpt genom panduro (kommer ej ihåg sort). Orange bazill som fotomatta och på fotona har jag dragit lite med Tildas vita akrylfärg. Cirklarna och de stora bokstäverna är papper i från MME´s "boy" polka dot. Cirklarna har jag skurit ut med hjälp av fiskars mall.

Många nya Gott Nytt År kramar i från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0