Vad skönt med helg...

så att man fick sova lite längre... jo lite längre blev det. Barnen väckte oss inte förrän kl 7.00. Tur att det finns tv som de kan titta på. Lite längre fram på dagen kom Filip och Linus till oss, så då blev det lite lunch och sen gick Charlie hem till sin kompis Simon. Thomas, Hanna och Filip gick ut och åkte lite snowracer med hunden Hugo. Hugo är jätteduktig på att dra snowracern. Jag och Linus la oss ner en liten stund i sängen för att vila, så när han somnat så passade jag på att göra klart en LO om Hanna. Jag har tagit kort på den, så när jag har laddat ner bilden i datorn så ska jag lägga ut den här. LO:n gjorde jag efter en skiss jag själv gjort, och så fort har det aldrig gått att få en LO klar någon gång. Ska försöka att göra fler skisser som jag kan jobba utifrån.

Kram från mig denna gång och ha en riktigt skön lördagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0