Till Mor

Då var det dax för ett morsdagskort, ibland behövs inget motiv när papprena är så här fina. Det behövdes bara kompleteringar med lite primablommor och sugar coated brads. Dels är det en gräddvit bazill som jag använt mig av och resten är från ett och samma papper som är från We R Memory Keepers och från kollektion "White Out". Tycker det var lite häftigt papper där de samlat flertal papper från sin kollektion "White Out", minimerat dem och satt ihop fyra av dem på ett 12*12 papper. COOLT - det gillar vi. Lilla rosstämpel som jag stämplat på är från Panduro och alfabeten som jag använt är "Hippy chick" och "Moxie"

image27

Kommentarer
Postat av: jannica

ha en trevlig dag !

2008-05-25 @ 10:33:22
URL: http://goldenrain.blogg.se
Postat av: Marcus

Hej!
Om du vill vara med och tävla om ett biokort värde 100 kr så kan du gå in på min sida: www.musiknytt.blogg.se

2008-05-25 @ 10:37:12
URL: http://musiknytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0