Visst har Carin rätt...

jag har några alster på lager, så det kanske är dax att lägga ut några stycken som har fått varit med i hösttävlingen som Brunkullan anordnade.

Först ut blir en Lo "monstertruckar" som jag gjorde utifrån det fina tävlingskitet Brunkullan hade plockat ihop.



Jag gjorde en Lo om mig själv också, och det är inte så lätt att sitta och fundera på vilka egenskaper man har. Så här kommer den:



Sen gjorde jag en Lo utífrån en Skiss som Zarischa hade gjort - Jättefin - vilken duktig tjej:)




Sen kan jag berätta lite om after worken vi var på. Det var hur trevligt som helst - massor med både vuxna och barn - jättegod mingelbuffé och bara jättetrevligt.

Kram på er alla och ha en riktigt bra helg!!!


Kommentarer
Postat av: Carin

Heeej!

Tur du lyssnade på mig! ;)

Du har ju många jättefina LO´s på lager! Här är ju bevisen! :D Du måste ju dela med dig till omvärlden! ;) Verkligen fina och välgjorda! Keep up the gOOd wOrk! :D Kram!

2008-11-02 @ 21:53:32
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0