Nya kort...

Nu kommer två nya kort jag gjort. Ett med en Magnoliastämpel som jag passade på att köpa när jag var i Borås och hade hittat till Magnolia.

Det andra kortet som det står Kram på är till som behöver en stor kram för att krya på sig just nu, hon har fått ischias :(    Hoppas att det går över snart för henne.

Matrialet som jag använt kommer i stort sett i från Brunkullan. Däremot det virkade bandet och bandet som går i silver passade jag på att köpa på mig när Domus syavdelning la ner.





Dessa kort har jag scannat in och det känns som detaljer har försvunnit lite. Bla på Mangnoliaflickan har jag glitter på klänningskanten och på vingarna, sen har jag också lackat rosen.

Hoppas att ni får en bra dag, det ska jag ha...

Kommentarer
Postat av: Carin

Håh, så söta kort! :D

Kul att träffa dig en sväng idag! :) Hoppas nyheterna kommer snart! ;)

Kram!

2009-01-24 @ 18:54:43
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: Pysselrutan

Så fina kort.

2009-01-27 @ 16:39:25
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0