Min farbror har fyllt 60 år...

och då scrappade jag en tavla åt honom med en bild på hans T-ford från 1927.



På midsommarafton så var det ett överaskingskalas för honom. Först så träffades vi på Jamtli för att fira midsommar där. Ingen av hans bekanta som kom dit avslöjade att det var honom vi skulle fira utan alla låtsades som att det var av ren tillfällighet vi träffades där. Efter att firandet tog slut på Jamtli, sa en efter en hejdå, och önskade han en fortsatt bra dag. Sen for alla till en samlingslokal där kalaset skulle vara, så när han kom dit blev han mycket överraskad, eftersom han trodde att det skulle bli en lugn middag med barn och barnbarn.

Det kommer också ett grattiskort som jag ska ladda upp här. Jag har även annat jag ska ladda upp här. I torsdagskväll var jag på en kurs i Brunkullans lokaler, det var duktiga Peggy som höll en kurs i embossing. Hur kul som helst, ska ta kort på det jag gjort och lägga upp här.

Ha en fortsatt bra dag:)

Kommentarer
Postat av: Peggy

Mycket fint kort, Gunilla! Jag tycker det är kul att använda gamla bilder (eller bilder av gamla saker) i cardmaking.



//Peggy

2009-06-21 @ 13:58:08
Postat av: Nina

Det var ett jättefint kort som du gav till pappa Peter! Han blev väldigt glad : )

2009-06-28 @ 21:07:13
URL: http://wannabejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0