Umeå 23 - 24 maj

I helgen har jag varit på träff i Umeå. Vi var många som satt och scrappade - gjorde kort - smycken. Fastän man tycker att man har så mycket tid att pyssla på så rusar tiden iväg och jag inser att jag hann bara göra 4 LO och 1 ask. Det första jag ska visa upp är gjord efter en skiss som Madde hade gjort.



Denna LO handlar om att man bra gärna skulle vilja veta vad för tankar som rör sig i Charlies huvud.
Pappret är så vackert i sig så jag valde att inte blanda med några fler mönsterpapper, utan jag satte lite glitter på fjärilen i mitten och några genomskinliga "drops" + lite blommor och blad och tre st band. Så jag har följt skissen ganska fullt ut.

Kram för mig just nu - ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj vad mycké fint jag hittade här....vackra alster att vila ögonen på =)

Jag var oxå på scrapträff i Umeå i början av maj det var jätteskoj!!

Ha det gott!

Kram//Mia

2009-05-28 @ 09:17:56
URL: http://scrapmia.blogspot.com
Postat av: Lena B E

Oj vilken jättefin Lo!! Denna gillade jag jättemycket, jag gillar att du hållt den så "ren" och behållit det fina papperet så mycket som möjligt!! :) Du gör fantastiskt fina alster, jag tittar gärna in här igen och insuper lite inspiration. Kram Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0