Nya kort...

... men uruselt fotograferat. Hade jättebråttom när jag skulle få iväg första kortet och dessutom var det mörkt ute... i verkligheten blev det mycket finare. Flickan sitter på distanskuddar liksom nestabilitiesovelerna.

Jag har använt mig av de nya läckra graphic45-papper som är svart i bakgrunden och konturer av gröna rosor, de nya callorna vi har fått in och även av de nya organzabanden. Allt detta hittar du i här.


Andra kortet är inte riktigt klart, bara nästan... men här har jag använt mig av scribble scrabbels nya papper. Stämpeln är från Stempelgledes kollektion Spring Botanicals. Dessa stämplar väntar vi hem till Brunkullan Scrap & Card inom någon vecka.


Ha nu en fortsatt bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0