En tag och en Lo

Distresser är jätterolig att leka med. Här har jag dragit med två olika färger av distresserna på teflonpapper och sprejat vatten på, och sen har jag hämtat upp färgen på tagen. Jag torkar den med embossingfön och försöker ta färg i flera omgångar, så att det täcker hela tagen. Sen har jag stämplat med två st inkidostämplar med mahognydistressdynan och embossat clearpulver på den. Man blir som barn på nytt när man får kladda och leka med färger.



Jag har också gjort en Lo med Hans-Erik från den dagen han fyllde 75 år.



Färgerna gör sig inte riktigt rättvis, det är egentligen alldeles för mörkt för att fota.

Há det så gott och njut av helgen!


Kommentarer
Postat av: Eva

Jättefint Gunsan!!

2010-01-15 @ 23:21:40
URL: http://snufsangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0