Första Lo:n för året

Idag har jag färdigställt min första LO för året, och som jag påbörjade igår. Den är gjord av svart bazill, röda pappret kommer från BG och melerade pappret är från Collagepress. Blomrankan är från Prima och sen har jag använt lite bollfrans + tre knappar. Svarta spetsen som jag använt har jag fått i en swap jag varit med i. På BG-pappret har jag använt Marta Stewart Doily lace-stans.

Fotot har jag klippt ihop i photoshop-element 6 och de är bilder ifrån den 19:e december när vi firade barnens "gammel-farfar" som fyllde 75 år. Han är så gullig som tänkte på barnen denna gång. Han hade bokat kalaset på Boule & Bus i Hällne. Vi fick äta ett "mindre" jul-bord, och var detta det mindre så måste det större vara gigantiskt... De hade en lekhall för barnen med bollhav och romerska ringar, rutschkana, en uppblåst hoppmatta (typ hoppborg) och boule-bana. Barnen hade det definitivt inte tråkigt på denna fest.


Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa - Grönt, Pyssel o Äpplen

Himla fint! Blomrankan är fantastiskk!

2010-01-10 @ 01:38:38
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0