Annandag Jul

Det är redan annandagjul, och imorgon ska jag iväg och jobba. Julen har varit bra och många fina julklappar fick jag. Barnen fick allra mest, och det var så roligt att titta på dem när de öppnade alla paket. Jag beundrar dem, de såg lika glad ut för varje paket de öppnade. Jag hade önskat att jag satt mig ner och scrappat lite, men jag har hållt på och funderat och troligen har jag några projekt på g...

Idag på förmiddagen var hela familjen och Ida (svärmors hund) ute på promenad i det vackra vädret. Det var ca -2 grader och strålande solsken och sen var det lite nysnö som kommit under natten. Det var hur härligt som helst.

Hoppas det kommer fler sådana dagar framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0