Kort till en liten pojke

Då har jag varit lite kreativ igen. Det kändes skönt att få pyssla lite. Allt material kommer från Brunkullans shop förutom de halva pärlorna som kommer från Syssla.

image26

Pappren jag använt är ljusblå Bazill, det blommiga pappret är från Baby 2 Bride Collection - Graphic 45, Det mörkblåa pappret är från rouge de garance - visst är det läckert:) Stämpeln har jag färglagt med promarkerpennor och lite akvarell har jag också använt. För att få fram skuggorna har jag använt mig av Mcp-tekniken.

Nu ska vi ta och leverera kortet till de berörda som jag hoppas blir glad.

Kommentarer
Postat av: Carin

Heeej!



Vilket gulligt kort!!! 8)

Supermysigt! :) Kul o få se lite alster som du gör! :) Förresten, jag ordnar en tävling på min blogg där du har chansen att vinna ett skojigt pysselpaket! :) Så surfa in och läs mer..! Hoppas du vill vara med! :) Kram!

2008-07-04 @ 19:31:45
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0