Grattiskort och en LO

Grattiskortet jag har gjort är mycket enkelt. Blomman som jag använt är retropunchen som jag punchat ut ur ett mönstrat papper och sen har jag chalkat kanterna. I mitten har jag lagt glossy accent tunt och hällt över "sammetspulver" istället för att använda mig av en knapp eller dyl. Pappret som jag ej kommer ihåg vilken tillverkaren är tycker jag är så fint i sig, så det var därför det fick bli ett enkelt kort.



LO:n som jag gjort är också ganska enkel inget överdekorerat. Däremot har jag upptäckt att jag gillar att använda mig av min edge samt riva kanter, så det gör jag i stort sett på varenda LO jag gör just nu. Papprena jag använt mig av är från Pink Paislee och från Graphic 45. Blommorna är utstansade med retropunchen. Bandet jag använt mig av har jag inhandlat på Domus syavdelning innan de lade ner här i Östersund.



Önskar er alla en fortsatt trevlig påskhelg.

Kommentarer
Postat av: Katarina Skylare

Hej!



Själv har jag haft så mycket att göra att hinna runt, titta och kommentera i bloggar har det bara inte funnits någon tid alls till.



Idag hade jag en lååååååååååång att-göra-lista på stan. Dessutom var det genrep inför vårshowen och en trasig telefon och några bråkiga telefonsäljare. Att hinna till Brunkullan var inte att tänka på. Hoppas det gick bra för dig ändå där.....



Vad du är duktit att skapa och att du har tid!



Trevlig kväll,



Katarina "amospersson"

2009-04-18 @ 20:18:21
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0