Uppdatering med nygjord LO

Idag har jag gjort klart en Lo från sommarsemestern -08. Barnen var lite trötta efter en dag full med aktiviteter, och då somnar man fort och sover så här gott. Jag har använt mig av en ljusgul CS, papper från Pink Paisly och från Graphic45. Bokstäverna och klammern är thickers (svarta) som jag har färglagt med grön crackel paint. Minirosor har jag också använt mig av och satt dem på ett par blommor som jag ej minns namnet på. Bladen är från Prima och så har jag satt dit lite pärlfloss också. De genomskinliga "stenarna" är köpt på Dollarstore.


Kommentarer
Postat av: Anki

Tack snälla du för den trevliga kommentaren i min blogg. Jag måste säga det samma. Här inne hittar jag jättemycket fint. Jag fastnade speciellt för den vackra layouten "systrar".

2009-04-20 @ 19:51:18
URL: http://skapatavanki.blogspot.com
Postat av: CillaT

Å vilken fin! Härligt foto=D

2009-04-24 @ 22:15:01
URL: http://cillasinsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0