Uppdaterat

Det här kortet har jag kopierat i stort sett rakt av ifrån tidningen Scrapbooking m.m. Det fanns jättefina beskrivningar på hur man skulle göra lite olika vikningar på kort. Mycket roligt att göra lite annat än "bara" vanliga fyrkantiga kort. Jag har fotat både framifrån och lite när det är öppnat.




Materialet som jag använt kommer ifrån www.brunkullan.se Kolla in där förresten nu, det har jätterean där.

Nästa kort jag lägger in här är också vikning som fanns i tidningen Scrapbooking m.m. Kortet viks som en väska och det blev mycket uppskattat av den som fick det. Tyvärr så fick jag fota det i lite skum belysning så det blev lite gulaktigt. Jag ser framemot när det blir ljusare så man kan fota i dagsljus.





Det var allt för mig just nu, men jag återkommer snart med mer jag ska ladda upp här, kanske det blir redan ikväll. Jag får se vad jag orkar med.

Nu har min käre sambo åkt iväg för att hämta kinamat. Det ska bli så gott!!!

Ha det så bra! så hörs vi.

Kommentarer
Postat av: Annakarin

Snygga kort.

2009-02-07 @ 11:57:47
Postat av: Pysselrutan

Å va fina saker du gjort.

2009-02-10 @ 20:17:37
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0