Fler Lo:s

Nu har jag färdigställt en Lo som jag är sådär nöjd med. Vet inte vad det blev, men jag fastnade någonstans på vägen. Jag hade en idé för sidan men det blev inte riktigt som jag tänkt mig, och nu orkar jag inte göra om den.



Dessutom så blev färgena lite "fadd" nu när jag fotade den.

Sen har jag haft två stycken Lo som jag inte har fotat och lagt ut, men nu så kommer de också. Det är lika där fotona gör inte riktigt dem rättvis. Får skylla på det dåliga ljuset (kan inte vara fotografen)...



Här använde jag också mitt fina nya alfabet som lottades ut från tävlingarna som Brunkullan hade i höstas och som jag lyckades få, fint va :)



Färgerna är i verkligheten mycket varmare.

Det var allt för mig idag. Ska nu sätta mig och göra lite nya roliga kort. Jag har köpt nya Scrapbooking m.m och i den fanns beskrivningar på hur man gör kort med annorlunda vikningar. Jag hann göra ett igår, men jag har inte hunnit fota det än, men lite roligt att inte bara göra fyrkantiga kort.

Kram från mig.

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Va spännande att få se kortet med "vikningen".

Ha det så gott !!!

2009-01-10 @ 18:43:59
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0