Bilder från andra kameran

Nu så har jag plockat fram den andra kameran och överfört bilder till datorn. Så här kommer en hel del som jag gjort under sista tiden.

Först ut är ett kort som jag gjort till min farbror som har fyllt 60 år:



Sen gjorde jag ett glad sommarkort till min sambos farmor och farfar:



De här två korten gjorde jag faktiskt redan i juni. Jag gjorde då också en LO från när Charlie satt och tittade på Scooby Doo film som var mycket spännande. Jag gjorde den efter en skiss som fanns med på CC:n som Svensk Scrapbooking hade vid midsommar men som jag aldrig lämnade in till tävlingen. Men... jag fick ju lite inspiration tack vare alla fina skisser och det blev ett alster till mitt album istället.



Återkommer snart med fler kort som jag gjort på slutet.

Ni får ha en trevlig dag, det ska vi. Äntligen så lyser solen igen efter några mycket regniga dagar.

Kommentarer
Postat av: Snufsangirl

Tjusiga alster!! =)

2009-07-24 @ 18:46:59
URL: http://snufsangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0