Semester

Jag har nu påbörjat en två veckors lång semester. Det är faktiskt ganska skönt att det inte är finväder, även om det kan få vara lite varmare ute. Eftersom det har hållt på att regna en hel del idag, så har jag passat på att baka kakor  med mina barn. De är så duktiga små kakmakare.

Det är nu uppehåll, så jag tror jag ska gå ut och hämta jordgubbsplantor hos grannen som jag har fått. Vilka snälla grannar som plingar på dörren och talar om att de har jordgubbsplantor över och som vi kan få ta om vi vill. Samtidigt sa de att det vara bara att gå och hämta rabarber när som helst. Snällt att det tänker på oss:)

Ikväll blir det till att göra sommarkort. Imorgon ska vi till en tjej på knytkalas och då passar det bra att ha ett fint kort med sig. Bara det blir klart ska jag fota det och lägga ut här.


Ha nu en fortsatt bra dag.

Kommentarer
Postat av: Alex

Tack så hemskt mycket för grattisar! Glad jag blev! :-) Alltid trevligt med nya bloggbekantskap!



Hoppas du får njuta en massa av din semester! Jag börjar närma mig slutet på min mammaledighet... ångesten börjar sakta med säkert smyga sig på mig :-)

2009-06-09 @ 20:49:49
URL: http://alexkrypin.blogspot.com
Postat av: Tettiz

Skönt med lite ledighet - själv börjar jag jobba igen på måndag... Efter nästan 1½ års mammaledighet. Hur skumt känns inte det då? :o



Min man ska dock vara pappaledig över sommaren, så jag behöver inte oroa mig för lilla Kajsa-fisen. ;)



kram kram

2009-06-10 @ 23:28:04
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: mara

Hoppas du har det riktigt skönt på ledigheten! Fortsätter regnandet och det tårkiga vädret kanske vi får dra ihop ett pysslegäng snart?! Kram Sara

2009-06-13 @ 00:17:16
URL: http://marashobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0