Scrapmara

Hej!

Nu var det länge sedan jag skrev i bloggen och la in någonting. Men jag tycker att det har varit någonting hela tiden så man orkar inte riktigt med allt. Bara det blir ljust igen ska jag försöka ta lite kort på de LO:s jag gjort på slutet och lägga ut dessa. Har även börjat lite smått med att tillverka lite kort.

Förra helgen var jag och scrappade med tjejerna på Brunkullan, som ordnade en scrapmara. Vi började nio på lördagmorgon och avslutade vid halvtio på kvällen. Tjejerna hade fixat 5 tävlingar varav jag hann med två bidrag. Det som är så roligt med dessa maror är att få träffa alla trevliga människor, och på köpet få lära känna en massa nya människor. Sen framförallt får man massor med inspiration av alla, det är jätteroligt att kunna gå runt och kolla på alla smarta och snygga alster som skapas.

Förutom allt kreativt skapande så fikar och äter man en hel del, och det är på dessa pauser som man har tid och surra med alla.

Tjejerna hade också en demonstration på mcp-teknik. Jag har införskaffat pennorna och inväntar den luktfria thinnern som ska hjälpa till att  "dra" ut färgen så man kan skapa snygga skuggor på sina färglagda stämpelmotiv. Så när jag får dessa, så blir det till att sätta sig och öva på tekniken. Får de till en kurs i den tekniken ska jag passa på att gå och lära mig det "på riktigt"

Kram från mig denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0