Oj vad dagarna går...

fort... Imorgon är vi mitt i veckan och vi kan börja räkna ner till helgen igen. I helgen som var hann jag faktiskt sätta mig ner och scrappa lite och fick klart 2 st LO. Får jag skryta lite så blev jag riktigt nöjd med dem. Jag ska lägga ut dem så snart jag har fotat dem och laddat ner dem till datorn.
I söndag var jag också iväg och höll ett alpnaeringdemo som gick jättebra. Det var längesen jag var ut och demade, så lite pirrigt var det innan jag började, men det verkar sitta i ryggraden. När jag kom hem efter demot satte jag mig ner och beställde, och nu två dagar senare så har jag alla varor hemma. Det var så roligt att öppna paketen som kom, eftersom jag hade också beställt hem alla spännande nyheter som kommit. Nu är det natt för mig, och john blund väntar. Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0